dimecres, 13 de febrer del 2013

La felicitat...

Vivim temps una mica durs i on sembla que potser no hi ha lloc per la felicitat, però tot i així, arriba un moment en què convé respirar i pensar en què és el que necessitem per ser feliços? Arriba el moment de buscar allò que necessitem, buscar allò que ens fa somriure, buscar allò que a vegades potser tenim oblidat, buscar allò que només mirar-ho els ulls s'il:luminen, buscar el nostre camí... buscar la nostra FELICITAT!!!

L'altre dia vaig trobar circulant per la xarxa un vídeo que em va agradar, un vídeo que em va fer somriure... i que em va fer pensar en què hauria fet jo si m'hagués trobat amb caixer tant especial: el caixer de la felicitat. 



He de  reconèixer que he dubtat en el moment de publicar-ho, ja que cal dir-ho, es tracta d'un anunci d'una coneguda marca, però reconec que fins al final no ho vaig veure, sinó que em vaig quedar amb les cares de les persones, cares d'il.lusió, sorpresa, alegria... i amb aquest missatge em quedo! Aconseguir la felicitat a vegades és molt més fàcil del que ens pensem, només cal desitjar-la i viure-la i sobretot transmetre-la als que tenim al nostre voltant!!!

Petonets!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada