diumenge, 1 de març del 2015

Mapa mental sobre les emocions


En una formació que vaig anar vaig descobrir els mapes mentals, n'havia sentit parlar, però mai n'havia realitzat cap i de fet el formador va comentar que amb petits potser resultaria més difícil, però la veritat és que amb una mica d'ajuda i deixant-los fer el resultat final va ser molt "xulo" i va sorprendre a petits i grans!!!  



En un primer moment els petits estaven una mica "tallats", però poc a poc van deixar-se anar i les idees van començar a fluir i això va ser genial!!! 
Avui cercant noves idees he trobat un mapa mental sobre les emocions que m'ha semblat genial i que m'ha donat una idea per fer amb els petits, un cop feta la compartiré, perquè estic segura que els meus petits crearan un mapa mental que un cop més deixarà a grans i petits sense paraules! 


Petonets!!! 

2 comentaris:

  1. Hola: es un mapa muy comnpleto e informativo. Acabo de descubrir tu blog y me gusta mucho la variedad de temas que tratas vinculados con la educación. En este momento me interesan mucho este tipo de reflexiones por lo que he creado un blog dedicado a los jóvenes y al uso que hacen de las nuevas tecnologías. Te invito a visitarlo: http://cativodixital.blogspot.com.es/ Si quieres seguimos en contacto. Yo ya me hice seguidora de tu blog.

    ResponElimina
  2. Hola!!! seguimos en contacto! Ya soy seguidora de tu blog! Gracias por leer y seguir mi blog!!!!

    ResponElimina