dimecres, 3 de juliol del 2013

Aturem-nos...

El temps passa ràpid i entre una cosa i l'altra no he tingut temps per escriure i poder actualitzar el blog i això em sap greu, ja que tinc moltes coses i experiències per compartir, però bé, a partir d'avui intentaré anar actualitzant i compartint una miqueta allò a que he anat fent i descobrint en aquest últim trimestre de curs.

Aquest any a l'escola estem fent un curs d'educació emocional que ens està obrint la ment a tots en general i fer-nos reflexionar sobre qüestions que per mi són essencials i claus en el dia a dia dels nostres petits per tal d'ajudar-los a crèixer no tan sols a nivell intel.lectual sinó que a nivell emocional que per a mi és molt més important que cap altra cosa.

Ara l'entrada d'avui no és tant per parlar d'aquest curs sinó que per deixar-vos una imatge que he trobat aquesta tarda en la meva cerca de recursos pel curs vinent que estarà de ben segur ple d'aventures i experiències noves.  

Ahir un bon amic em va dir que calia tenir paciència, que poc a poc tot arriba i fe, no cal perdre la fe (no faig referència a la religiosa) i quan m'ha va dir em vaig com tensar, ja que em considero pacient, però certament quan vaig parar i reflexionar vaig adonar-me que potser era cert que no havia tingut la paciència necessària i com que sóc de donar voltes i reflexionar quan aquesta tarda he trobat : atura't, pensa, respira i actua he pensat que a vegades se'ns oblida, creiem que ho estem fent, però en realitat volem anar més ràpid, caldrà doncs treballar-hi i parar-hi atenció!

Imatge d'Anna del Blog el Petit Món


Petonets ben dolços d'estiu!!! 

2 comentaris:

  1. Hola Vanessa!
    Molt bona la teva reflexió, si més no és molt semblant al missatge reflexiu que donem als petits quan parlem de resoldre conflictes, de rectificar actuacions, ...
    La imatge la vaig crear jo i és la que utilitzem a l'escola en el treball d'aquestes situacions. Me n'alegro molt que et sigui útil, el meu bloc Petit món http://petitmonblogger.blogspot.com.es/search/label/ED.%20EMOCIONAL te com a premisa compartir, potser per poder compartir-ho encara més podries posar la referència d'on l'has trobat.
    Espero que a Petit món segueixis trobant recursos que et siguin útils.
    Una abraçada
    Anna

    ResponElimina
  2. Anna, merci!!!

    Vaig trobar la imatge aquest estiu a través del Pinterest i no sabia que venia del teu bloc, i tant ara en petitet a sota la imatge ho escric i així tothom tindrà la referència! Estic segura que seguirem trobant i compartint recursos !!!
    Una abraçada!!!
    Vanessa

    ResponElimina