dissabte, 19 de gener del 2013

Eduioga

Ja fa dies que tinc pendent l'entrada i aprofitant que avui fa dia d'estar per casa i no moure's massa he decidit actualitzar una miqueta i per començar us vull recomaner un joc que vaig trobar aquest Nadal passat: Eduioga, un joc de ioga que tot jugant permet aprendre a observar i a somriure, a estimar  i a viure. 


Eduioga



El joc consta d'unes targetes amb 20 postures de ioga i  4 cartes de respiracions que es poden anar fent.  La part de davant és una imatge real i un dibuix de la postura i a la part de darrera trobem una explicació de com fer-la, com ens ajudarà al nostre cos i molt important com ens ajudarà al nostre humor!
Tal com diu la capsa és un joc de ioga per nens i nenes i al mateix també és una eina per l'aprenentatge i així es pot utilitzar dins l'aula, ja que a part de les postures tenim també dos contes: el conte del camí de la font i el conte de la felicitat!!!

Quan vaig trobar el joc no vaig dubtar ni un segon i el vaig comprar sense gairebé mirar-lo, simplement el dibuix de la capsa amb aquesta nena amb un cor a la mà ja em va cridar l'atenció i vaig pensar que en podria treure molt profit,tant per treballar emocions i sentiments, com valors, com llengua, matemàtica... ja que tot i les regles inicials del joc són moltes les possibilitats que tenim davant. 

Les targetes


El ioga ajuda a conèixer millor el nostre cos, les nostres limitacions i si ho podem d'una manera lúdica i divertida els petits a part de  passar una bona estona també aprendran i interioritzaran petits "trucs" que els ajudaran a mesura que vagin creixent a gestionar les seve emocions i sentiments un dels nostres objectius al llarg de la nostra tasca docent. 

Petonets!!! 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada